سیم کارت های آبی رایتل چیست؟
نوشته شده توسط : rondbaz

سومین اپراتور رایج کشور که اپراتور رایتل نام دارد و امروزه در تلاش های بسیاری است که برای مشترکین عزیز خدمات زیادی عرضه کند تا رضایت مشتریان رایتل را به خود جلب کند. امروزه اپراتور رایتل سیم کارت جدیدی به نام سیم کارت رایتل آبی طراحی کرده است که این سیم کارت دارای مزایای فراوانی است.این سیم کارت مختص به هواداران تیم فوتبال استقلال است و با خرید این سیم کارت شما عضو کمپین حمایت از تیم فوتبال استقلال میشوید.یکی از مزازی این سیم کارت بسته های اینترنتی بسته های مکالمه درون شبکه و بسته های پیامک درون شبکه است که بعد از فعالسازی سیم کارت اپراتور رایتل به صورت هدیه و کاملا رایگان برای شما فعال می کند.سیم کارت رایتل آبی هم دائمی دارد و هم اعتباری  یکی از نوع سیم کارت رایتل آبی سیمکارت 100 رایتل آبی است که در قیمت با سیم کارت های دیگر کمی تفاوت دارد ولی هدیه هایی که بعد از فعالسازی دریافت می کنید بیشتر است طرح سیم کارت آبی رایتل به عنوان یکی از متمایزترین خدمات ارائه شده از سوی این اپراتور، اساسا در راستای ایجاد شور و  هیجان در بین جوانان و افزایش جایگاه ورزش در بین مردم طراحی و معرفی گردید که از شرایط و ویژگی های منحصر بفردی برخوردار است که در ادامه به آن اشاره می کنیم:

 

طرح سیم کارت آبی رایتل چیست؟

این طرح که به نوعی مخصوص هوادارن تیم استقلال می باشد؛ امکان خرید سیم کارت های دائمی و اعتباری رایتل را برای این افراد فراهم نموده که نه تنها از قیمت اقتصادی و مقرون به صرفه ای برخوردار است؛ بلکه شامل بسته های جذاب و هیجان انگیز آغازینی می شود که تقریبا تمام نیاز های اولیه برقراری ارتباط مشترکین را پوشش می دهد.

بر اساس اعلام اپراتور رایتل در طرح سیم کارت های آبی، هواداران تیم پرافتخار استقلال می توانند با خرید یک سیم کارت دائمی رایتل یا سیم کارت اعتباری رایتل در باشگاه هواداران این تیم عضو شده و از تیم خود حمایت نمایند. ضمن این که سیم کارت های دائمی و اعتباری رایتل از مزایا و طرح های گوناگون نیز برخوردارند.

 

انواع سیم کارت های آبی رایتل

در این طرح هیجان انگیز، سیم کارت ها به دو صورت سیم کارت دائمی و اعتباری عرضه می گردند که علاقمندان می توانند بسته به سلیقه و نیاز خود، سیم کارت مورد نظر خود را انتخاب نمایند.

1.     انواع سیم کارت های دائمی آبی رایتل:

v    سیم کارت دائمی آبی 100 رایتل

این سیم کارت که شامل شماره های رند اپراتور رایتل می شود؛ با قیمت 2،400،000 ریال ( دویست و چهل هزار تومان ) در اختیار علاقمندان قرار می گیرد. البته خریدارن توجه داشته باشند که تنها انتخاب شماره رند مزیت سیم کارت دائمی آبی 100 نبوده و در صورت خرید و فعال سازی این سیم کارت دائمی، می توانند از هدایای زیر به مدت یک سال بهره مند شوند:

·        100 گیگابایت اینترنت همراه + سیم کارت هدیه

·        4000 دقیقه مکالمه درون شبکه

·        400 دقیقه مکالمه برون شبکه

·        4000 عدد پیامک درون شبکه

·        400 عدد پیامک برون شبکه

·        سیم کارت دائمی آبی 40

 

سیم کارت دائمی آبی 40 به عنوان یکی دیگر از سیم کارت های دائمی ارائه شده از سوی اپراتور رایتل از قیمت 800،000 ریال ( 80 هزار تومان ) برخوردار می باشد که بسته خوش آمد آن به شرح ذیل می باشد:

·        40 گیگابایت اینترنت همراه + سیم کارت هدیه

·        440 دقیقه مکالمه درون و برون شبکه به مدت یک ماه

·        440 عدد پیامک درون و برون شبکه به مدت یک ماه

البته در این نوع سیم کارت نیز امکان انتخاب شماره توسط خریدار وجود دارد.

1.     انواع سیم کارت های اعتباری آبی رایتل:

v    سیم کارت اعتباری آبی 14

سیم کارت اعتباری آبی 14 با قیمت 400،000 ریال ( 40 هزار تومان ) نه تنها امکان انتخاب یک شماره رند را برای خریدار فراهم می سازد؛ بلکه از بسته خوش آمد زیر نیز برخوردار است :

·        14 گیگابایت اینترنت همراه + سیم کارت هدیه

·        140 دقیقه مکالمه درون و برون شبکه به مدت یک ماه

·        140 عدد پیامک درون و برون شبکه به مدت یک ماه

v    سیم کارت اعتباری آبی 4

یکی دیگر از سیم کارت های عرضه شده در این طرح، سیم کارت اقتصادی آبی 4 می باشد که با قیمت بسیار ارزان 140،000 ریال ( چهارده هزار تومان ) در اختیار علاقمندان قرار می گیرد. متقاضیان این نوع سیم کارت اعتباری، می توانند علاوه بر بهره مندی از امکان انتخاب شماره دلخواه، از بسته خوش آمد زیر نیز استفاده نمایند:

·        4 گیگابایت اینترنت همراه + سیم کارت هدیه

·        44 دقیقه مکالمه درون و برون شبکه به مدت یک ماه

·        44 عدد پیامک درون و برون شبکه به مدت یک ماه

 

نکات و قوانین مهم:

·        قیمت های اعلامی همه سیم کارت های عرضه شده در این طرح با احتساب مالیات بر ارزش افزوده می باشد.

·        اعتبار زمانی بسته های خوش آمد، از زمان فعال سازی سیم کارت ( اولین استفاده ) می باشد. لازم به ذکر است پس از اتمام اعتبار زمانی بسته ها، هدایای مذکور قابل استفاده نمی باشند.

·        پس از اتمام بسته های خوش آمد یا بسته آغازین سیم کارت ها، امکان خرید بسته های مصرفی اعم از اینترنت، مکالمه و پیامک جهت کاهش هزینه ها وجود دارد.

·        بسته های هدیه و بسته های آغازین به ترتیب دارای بالاترین اولویت استفاده نسبت به سایر بسته ها هستند. به همین خاطر در صورت خرید بسته جدید به اعتبار زمانی آن توجه داشته باشید.

·        هزینه استفاده از خدمات صوتی و پیامک در حالت رومینگ ملی برای مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری رایتل مطابق تعرفه عادی شبکه رایتل می باشد.

·        مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری رایتل می توانند با نصب " اپلیکیشن رایتل من"  اطلاعات دقیقی از باقی مانده حجم و مدت زمان اعتبار هدایا کسب نمایند.

 

روش های خرید سیم کارت آبی رایتل

در صورتی که علاقمند هستید تا در این طرح هیجان انگیز شرکت کنید و عضوی از خانواده بزرگ هواداران تیم استقلال شوید؛ برای دریافت و خرید سیم کارت دائمی و اعتباری رایتل می توانید از روش های ذیل استفاده نمایید:

·        مراجعه حضوری به فروشگاه های رایتل

·        مراجعه حضوری به نمایندگان فروش و خدمات رایتل

·        خرید غیر حضوری با مراجعه به وب سایت رایتل

مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری رایتل می توانند برای کسب اطلاعت بیشتر به وب سایت این اپراتور به آدرس rightel.ir مراجعه نموده و یا با شماره 200 ازخطوط رایتلی و شماره 09202000000 با سایر خطوط، تماس حاصل فرمایند.

.     

 





:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 آذر 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: